Marketingmérések (GfK-könyvek)
Kiadás éve | 2008 |
Fordította | Dömölki Judit |
Szerkesztette | Szabó Béla |
Kötés típusa | keménytáblás, ragasztott |
Oldalszám | 360 |
Szerző: | Farris, Paul W. - Bendle, Neil T. - Pfeifer, Philip E. - Reibste |
|
|
ISBN | 9789632440637 |
Elérhetőség: | Átmenetileg nem rendelhető |
Leírás
A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kellene. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak.
E könyvben négy vezető kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a mai legértékesebb marketingmutatókat, kiemelve, mi rejlik az egyes mutatók mögött, melyek azok erősségei és gyenge pontjai. Elmagyarázzák, pontosan hogyan használhatjuk ezeket mélyebb ismeretek megszerzésére, és hogyan reagáljunk azokra. Rávilágítanak a mutatók közötti legfontosabb összefüggésre, eligazítást nyújtanak a tekintetben, hogy mely helyzetekben mely mutatókat érdemes használni, azok milyen kiindulási adatokat, információkat igényelnek. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják, hogy az eredményeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes, illetve helytelen következtetéseket vonhatunk le.
Legyen az egy kis üzlet tulajdonosa, egy ötvenfős középvállalat vezetője, vagy akár egy nagyvállalat marketing igazgatója – a könyvből mindenki hasznos információkhoz juthat, hogy miként adhat el többet, hogyan növekedhet, hogyan juthat a konkurencia megfigyelésével értékes információkhoz, és nem utolsósorban abban is segít, hogyan számíthatjuk ki, hogy megtérülnek-e a marketingre kiadott forintjaink? A ma ismert legfrissebb elméleti anyagon túl minden fejezet konkrét gyakorlati példákat is tartalmaz, melyek megkönnyítik az elmélet elsajátítását.
„A mérés minden egészséges üzlethez elengedhetetlen, és a Marketingmérések alapvető módszereket és technikákat emel ki a mérések tengeréből – a fogyasztóktól az eladókon át a folyamatosan változó médiavilágig. Ezt el kell olvasni minden cégvezetőnek, aki üzleti növekedése érdekében optimalizálni szeretné tevékenységének és eredményeinek mérési módszereit.”
Kimberley B. Dedeker alelnök, Globális Fogyasztói és Piaci Ismeretek, Procter & Gamble