Leírás
2000 válogatott logó nemzetközileg elismert tervezőktől
A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért nem meglepő, hogy munkájuk során a tervezők folyamatosan új ötleteket keresnek.
Ez a zsebkönyv formátumú kiadás az amerikai Rockport Kiadó LogoLounge című könyveinek tartalmát sűríti össze egy kötetbe. A kézikönyv a hosszas leírásokat mellőzve, kizárólag a logók bemutatására koncentrál, jól forgatható hasznos ötletforrás minden, logótervezés iránt érdeklődő grafikus számára.
Catharine Fishel vezeti a főként tervezőkkel foglalkozó és grafikai tervezéssel kapcsolatos cikkek, írások területére szakosodott Catharine & Sons szerkesztőséget. Gyakran publikál a Step Inside Design, a PRINT, az ID és egyéb szakmai kiadványokban. Többek között a Designing for Children, a Minimal Graphics és a Paper Graphics című könyvek szerzője.
Bill Gardner a kansasi Gardner Design elnöke. Megrendelői között olyan neves cégek szerepelnek, mint a Bombardier Learjet, Thermos, Nissan, Pepsi, Pizza Hut, Coleman Outdoor, Excel, Cargill Corporation, és dolgozott az 2004. évi Athéni Olimpia számára is. Alkotásait a Communication Arts, a Print, a Graphis, és a Modern Művészetek Mőzeuma is bemutatta be.
Részlet a könyv Bevezetőjéből:
Az összeállítást kilencfős, a világ minden tájékáról származó, neves tervezőkből álló zsűri válogatta. Munkájuk eredményeként olyan ötletadó és iránymutató könyv született, amellyel nyomon követhetők a napjaink nemzetközi márkajelzéseit és védjegyeit befolyásoló hatások és trendek. A logók kategóriákba sorolása megkönnyíti a keresést, és egyúttal bemutatja, hogy a hasonló témában készült alkotások stílusa mennyire sokszínű lehet.
Célunk az ötlet- és ihletadás volt, anélkül hogy kimerítenénk az olvasót (és az ötletek feljegyzésére szolgáló öntapadós cédula készletét). Őszintén reméljük, hogy a Logócsarnok átböngészése után még több időt fordíthat arra, amit igazán szeret, a tervezésre.