Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk, személyes adatait pedig az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeljük.
A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.

Elfogadom és bezárom
Termékek Menü

Könyvkereskedelmi és értékesítési asszisztens munkakörbe keressük csapattársunkat!

 

Főbb feladatok, munkák:

1994-ben alakult, mára piacvezető családi vállalkozásunkba keressük könyvkereskedelmi és értékesítési asszisztens munkakörbe odaadó, lelkes, energikus csapattársunkat. Főbb feladataid a kereskedelmi és logisztikai vezető munkájának segítése, támogatása, a marketing osztállyal való szoros együttműködés lesz, valamint szerződések nyilvántartása, szállítólevelek, számlák, törzsadatlapok készítése, készletnyilvántartás vezetése, termék kiajánlók készítése, kapcsolattartás a szállítókkal, kereskedelmi és értékesítési partnerekkel, napi adminisztráció vezetése, dokumentálása. Új partnerek és eladásösztönző lehetőségek keresése. Könyvfesztiválokra, rendezvényekre, vásárokra való kitelepülés, azon való értékesítés segítése. Értékesítéshez köthető forgalmi adatok monitoringja és elemzése, következtetések és észrevételek megfogalmazása. A jelenlegi beszerzési és értékesítési folyamatok hatékonyabbá tétele és továbbfejlesztése, folyamatos árukészlet biztosítása a partnereknél. Aktívan részt kell vegyél a teljesítmény növelésére irányuló akciótervek, promóciók összeállításában, nyomon követésében, kielemzésében, értékelésében. Fontos, hogy mérjük eredményeinket, ezért riportok és beszámolók összeállításában, a mutatószámok követésében is számítunk rád, valamint költségcsökkentési potenciálok meghatározásában és megvalósításában. Megrendelések fogadása, feldolgozása és visszaigazolása, ügyfelek kezelése is napi feladataid közé fog tartozni, forgalmasabb időszakokban a megrendelések összekészítésében, csomagolásában és kiszállításában való  részvételedre is szükség lesz. Az állás feltétele a B kategóriás jogosítvány és autóvezetési rutin, a nagyon jó fizikai erőnlét, mert könyveket gyártó és forgalmazó cég munkatársaként nem lehet megúszni a könyvekkel teli dobozok emelgetését. Az állás betöltéséhez nem feltétel a szakmai tapasztalat, lehetsz frissen végzett kereskedelmi egyetemi/főiskolai hallgató is, aki szívesen sajátítaná el a könyvkereskedelem fortélyait. Kezdés akár januártól.

 

A munkakör kapcsán felmerülhető feladatok:

 

·         kereskedelmi és értékesítési vezető munkájának támogatása, folyamatos kommunikáció és szoros együttműködés a kereskedelmi, marketing és pénzügyi osztályokkal

·         készletgazdálkodás, árukezelés a partnereknél

·         árlista, árajánlatok és specifikálásának támogatása, szállítói levelek elkészítése, rendelések felvétele, módosítása, nyomon követése, ügyfelek kiszolgálása, szállítások menedzselése, papírmunkája

·         adminisztrációs feladatok, adatrögzítés (saját és a partnerek webáruházaiba könyvek adatainak feltöltése), törzsadatok kezelése (cikk/partner)

·         Sales prezentációk készítése

·         marketing aktivitások, akciók támogatása, dokumentálása, kielemzése és értékelése

·         a piac és a versenytársak folyamatos elemzése, nyomonkövetése

·         aktív részvétel a termékfejlesztési folyamatok piaci adatokkal való alátámasztásában

·         eladáshelyi ösztönző kampányok szervezése, teljeskörű koordinációja

·         új termékbevezetés kereskedelmi- és marketing kampányainak tervezésében való kreatív részvétel, azok lebonyolítása és értékelése

·         meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása és fejlesztése, partnerek rendeléseinek kezelése

·         új partnerek, disztribútorok proaktív keresése, ügyfélkör bővítés

·         számlakiállítás, vevői és szállítói megrendelések rögzítése, feladása, visszaigazolása, számlák egyeztetése, kiszámlázott rendelések feldolgozása, karbantartása és lezárása, reklamációk kezelése

·         forgalmi kimutatások és riportok készítése, értékesítéshez köthető forgalmi adatok monitoringja

·         áru pakolása és egyéb bolti értékesítéssel összefüggő teendők, mint például a leltározásban és selejtezésben való részvétel

·         részvétel a szállítások, megrendelések előkészítésében forgalmas időszakokban

·         munkakörhöz kapcsolódó levelezések kezelése, lebonyolítása

·         raktár és számlázó rendszer kezelése

·         kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs és logisztikai feladatok

·         ügyfélszolgálati feladatok ellátása

·         vásárokon, könyvbemutatókon, rendezvényeken az áruszállítás és árusítás megszervezése, lebonyolítása, és azon való közreműködés, akár hétvégén is, illetve ezek adminisztrációja

 

Alkalmanként:

·         raktári munka: rendelések összekészítése, áruátvétel, leltározás, selejtezés

·         ügyfélszolgálati teendők ellátása

·         irodavezető helyettesítése

·         árusítás rendezvényeken, könyvfesztiválokon, ami alkalmanként hétvégére esik

 

Tulajdonságok:

  • kereskedelmi végzettség
  • gyakorlott Excel, Word, Outlook ( MS Office ) kezelés
  • B kategóriás jogosítvány és autóvezetői rutin
  • egészséges, könyvek emelésére, pakolására alkalmas fizikum
  • jó monotonitástűrő képesség
  • jó kapcsolatteremtő képesség, gondoskodó, figyelmes hozzáállás
  • kitartó, eredményorientált, dinamikus munkamorál
  • nyitottság az új információkra, magas szintű rend és munka-szervezés
  • erős és kreatív elemzői szemlélet, logikus, gyakorlatias gondolkodás
  • önálló feladatvégzés, döntéshozatali képesség, határidők betartásával
  • precizitás, megbízhatóság, lelkiismeretesség, pontosság, és rugalmasság
  • kezdeményezőkészség, csapatmunkára alkalmas, dinamikus személyiség
  • kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban
  • proaktív, megoldás-fókuszú problémakezelés, asszertív kommunikáció
  • gyors, önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • magabiztos fellépés, kulturált megjelenés
  • teherbíró képesség; stressztűrő képesség

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent, de nem feltétel:

·         ismered a könyvpiacot

·         irodai adminisztrátori vagy asszisztensi tapasztalatod van

·         kereskedelmi / értékesítési / logisztikai területen szerzett végzettséggel, vagy tapasztalattal rendelkezel

·         ügyfélkezelési tapasztalatod van

·         könyvek iránti szenvedély

 

Munkaidő:

·         heti 40 óra bejelentett munkaviszony

 

Munkavégzés helye: 

·         1016 Budapest, Piroska utca 13.

 

Amit kínálunk:

·         értékteremtő feladatok és kihívások egy sikeres és dinamikusan növekvő vállalatnál

·         megbízható, stabil tulajdonosi háttér

·         biztos fizetés

·         összetartó csapat

·         családias, kellemes munkahelyi környezet

·         hosszútávú munkalehetőség, szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok

·         lendületes csapat, pozitív szemlélet

·         munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása

·         dolgozói kedvezmény

·         adunk a véleményedre, szívesen fogadjuk egyéni ötleteidet, javaslataidat úgy a munka területén, mint minden olyan kérdésben, ami „élhetőbbé” teszi számunkra a munkakörnyezetet, vagy hatékonyabbá teszi a folyamatainkat, vagy növeli az eredményeinket

·         csapatépítő programok

·         támogató, segítőkész munkahelyi légkör

 

Jelentkezés módja:

·         Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, kérjük küldd el nekünk fényképes önéletrajzodat, nettó bérigényed megjelölésével a scolar@scolar.hu e-mail címre.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír