Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk, személyes adatait pedig az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeljük.
A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.

Elfogadom és bezárom
Termékek Menü

könyv paraméterei

 

Design – Tér- és formakultúra

Ár:
7.499 Ft
5.249 Ft
Kedvezmény: 30%
Szerző: Géczy Nóra
ISBN 9789632449753
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

A tervezés egyike a legösszetettebb feladatoknak, nemcsak képesség, hanem kiapadhatatlan kíváncsiság is kell hozzá. A könyv azoknak szól, akik érdeklődőn tekintenek a világra, és tevékenyen vesznek részt az épített és tárgyi környezet formálásában. Három téma – a tér, a tárgy és az ember – koordinátarendszerében járja körbe a design és a tervezési módszertan összefüggéseit és kérdésköreit. A gondolatébresztő, elmélkedésre ösztönző felvetések során, ha szükséges, madártávlatból összegezve, máskor viszont a részletekben elmerülve kísér el minket a designelmélet sűrűjében, és segít felfedezni a tervezési gyakorlat tisztán belátható területeit. Megismerteti a tervezők sajátos gondolkodását, a tervezői logika folyamatát, és bepillantást enged a tervezési stratégiák/módszerek kulisszatitkaiba. Kitér a térbeli formaalkotás alapelveire is, beleértve a térképzés pszichológiai és szociológiai kontextusait.

A könyv többek között az alábbi fontos felvetésekre igyekszik választ keresni:

  • Mi a design, és kik a designerek? Milyen új kérdésekkel kell szembesülnie egy leendő tervezőnek, és mire fókuszáljon, ha el akarja kerülni a tervezői csapdákat?
  • Hogyan felelhet meg a design a globális, szociális és kulturális etika jelenkori kihívásainak, és mindeközben hogyan lehet a végeredmény „szép, jó és igaz”?
  • Hogyan hatnak viselkedésünkre a tér- és tárgyformák, és mi a tervező felelőssége ebben a folyamatban? 
  • Mit mutatnak a jövő trendjei a felhasználókról? Létezik-e átlagos felhasználó a 21. században?
  • Mi a design üzenete, és hogyan formálható tervezői eszközökkel a tárgy- és formakultúra?

 

KRITIKÁK, INTERJÚK

Termék címkék: Akciós könyv, Géczy Nóra, újdonság