Kedves Látogatónk! Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk, személyes adatait pedig az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.

Termékek Menü

könyv paraméterei

 

Mi az a branding?

Eredeti ár:
6.995 Ft
5.946 Ft
Szerző: Matthew Healey
ISBN 9789632440682
Elérhetőség: Átmenetileg nem rendelhető

Leírás

Háttér
A globalizáció előretörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létező márkák titkairól lebbenti fel a fátylat, elemzi a márkaépítés folyamatát, valamint névadási, pozicionálási, arculattervezési és promóciós szempontokat mutat be. Ezek az ismeretek a márkamenedzsmenttel kapcsolatos gyakorlati problémák megoldásakor is jól hasznosíthatók.

Anatómia
A könyv kitér a branding összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására. Megismerhetjük a márkaépítés legfontosabb elemeit, például a pozicionálást, a történetmesélést, a designt, az árképzést és a kapcsolattartást. Emellett megtudhatjuk, hogy a márkaépítés miként alkalmazható – a termékeken és szolgáltatásokon túl – szervezetekre, emberekre és helyszínekre, valamint azt is, hogy segítségével milyen eredmények érhetők el.

Portfóliók és esettanulmányok
A világ különböző pontjain tevékenykedő ügynökségek munkáit bemutató portfóliókból és esettanulmányokból kiderül, hogy az ismertetett márkák mitől működnek, miként hatnak és hogy példájukból milyen tanulságokat lehet levonni. Az elméleti szempontokra és a tervezés knowhow-jára fókuszáló elemzésekből megtudhatjuk, milyen komoly kihívást jelentenek az észlelés nehezen megfogható folyamatai, a kulturális sajátosságok és az összetartozás éreztetése, miközben a csomagolástervezés, a jelzésrendszerek és a webes megjelenés buktatóival is meg kell birkózni. A bemutatott esetek gondolatébresztő példaként szolgálhatnak tervezők és szakemberek számára egyaránt.

A könyvben bemutatott tervezők
Vacant
Fitch
The Brand Union
(korábban Enterprise IG)
Minale Tattersfield
Hanson Dodge Creative
Inaria
Interbrand
Paprika
Irving
Pentagram
Landor
Infinia
Siegel+Gale
TippingSprung
Wolff Olins
Lippincott (korábban Lippincott Mercer)

Termék címkék: Matthew Healey