Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk, személyes adatait pedig az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeljük.
A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.

Elfogadom és bezárom
Termékek Menü

Gyakori Kérdések

Gyakori Kérdések A Scolar Kiadó szolgáltatásai kijárási korlátozások idején – Gyakori Kérdések és Válaszok

 

  1. Hogyan vásárolhatok a Scolar Kiadótól kijárási korlátozások idején?

Vásárlóink és munkatársaink egészsége számunkra a legfontosabb, ezért a járványügyi intézkedésekkel összhangban a személyes vásárlás lehetőségét kiadónk irodájában határozatlan időre felfüggesztettük.

Online áruházunk változatlanul működik, megrendelésüket biztonságos körülmények között, házhoz szállítással, illetve 2020. május 12-től az Álomgyár Könyvesboltokban történő személyes átvétellel tudjuk teljesíteni. 

A scolar.hu webáruházban folyamatos akciókkal, ingyenesen letölthető tartalmakkal és hasznos tanácsokkal várjuk vásárlóinkat!

 

  1. Hogyan tudok könyvet, játékot vásárolni a webáruházban?

A Scolar webáruházban található könyveket és játékokat a kosárba helyezve, online bankkártyás fizetéssel, valamint - házhoz szállítás esetén - utánvételes, azaz a futárnál történő fizetéssel van lehetősége megvásárolni. Minderről részletes tájékoztatást talál a Vásárlási Feltételek menüpontban.

 

  1. Hogyan tudok e-könyvet vásárolni a webáruházban?

Könyveink egy részét mostantól e-könyv formában is megvásárolhatja partnereinknél. Válogasson kedvére webáruházunk E-könyv menüpontjában, majd a kívánt terméket kiválasztva, a „Vásárlás” gombra kattintva átirányítjuk partnerünk, a Bookline.hu megfelelő oldalára.

 

  1. Mennyi időn belül szállítja ki a futár a megrendelésemet? Mi az az érintés nélküli kézbesítés?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat három munkanapon belül kiszállítja. Kiemelt akciók idején (pl. Húsvét) a házhoz szállítás négy-öt munkanapon belül történik (részletek a Vásárlási Feltételek menüpontban).

Az érintés nélküli kézbesítés azt jelenti, hogy csak a csomagot adja át a futár, nem szükséges aláírni semmit, így tudjuk csökkenteni a személyes érintkezés lehetőségét. Ha biztosra akar menni, válassza vásárláskor az online bankkártyás fizetés lehetőségét, így az utánvételes fizetés miatt sem kell érintkeznie a futárszolgálat munkatársával. Minderről részletesen ebben a cikkben írunk.

 

  1. Hogyan tudok kapcsolatba lépni a kiadóval kijárási korlátozások idején?

A kiadó irodájában átmenetileg nem fogadunk látogatókat. Amennyiben kérdése van a termékeinkkel, a megrendeléssel, a házhoz szállítással vagy az aktuális akciókkal kapcsolatban, keresse munkatársainkat e-mailben a webshop@scolar.hu címen, valamint telefonon munkanapokon a +36 70 320 39 00 ügyeleti számon.

 

  1. Hol találok információt az akciókról és az ingyenes tartalmakról?

Webáruházban folyamatos akciókkal, ingyenesen letölthető hangoskönyvekkel és a kisgyerekes szülőknek szóló hasznos tanácsokkal várjuk vásárlóinkat! Ha szeretne az elsők között értesülni az újdonságokról, javasoljuk, iratkozzon fel hírlevelünkre az oldal alján.

 

Aktuális akcióink: scolar.hu/akcios-konyvek

 

Ingyenesen letölthető hangoskönyvek: scolar.hu/hangoskonyv_free

 

Tippek, tanácsok szülőknek: scolar.hu/hagydanyatdolgozni

 

  1. Nem találtam választ a kérdésemre. Most mi a teendő?

Keresse munkatársainkat e-mailben a webshop@scolar.hu címen, valamint telefonon munkanapokon a +36 70 320 39 00 ügyeleti számon. Igyekszünk minden felmerülő kérdésére válaszolni!

 

Scolar Kiadó

 

Tartalomhoz tartozó címkék: hír