Leírás
E könyv témája a csomagolás: a termék vagy márkaazonosság koncentrált formája. Olyan meghatározó immár, hogy a modern művészet nagyjai rendre foglalkoznak vele. Kétszeresen is alkalmazott művészet.
Művészet, hogy olyat ígérjünk, kínáljunk, amivel még szavahihetők maradhatunk. A csomagolásdesign megjeleníti a termék előnyeit és a piaci elvárások figyelembevételével vonzóvá teszi azt. A forma, az anyag, az előállítás technikája a grafikai tervvel egy egységet alkot, amely a termékeket a versenyhelyzetben – mert nincs annál szigorúbb megmérettetés, mint az áruk versenye – a minőséget előtérbe állítva, egyértelműen pozícionálja.
Három fő részre tagolható a kötet. Egy rövid reklámtörténet után a csomagolás múltjáról esik szó, majd általánosabb, néhol sajátos példák bemutatásával a csomagolásgrafika, azon belül pedig a tipográfia kerül előtérbe.
Művészet, hogy olyat ígérjünk, kínáljunk, amivel még szavahihetők maradhatunk. A csomagolásdesign megjeleníti a termék előnyeit és a piaci elvárások figyelembevételével vonzóvá teszi azt. A forma, az anyag, az előállítás technikája a grafikai tervvel egy egységet alkot, amely a termékeket a versenyhelyzetben – mert nincs annál szigorúbb megmérettetés, mint az áruk versenye – a minőséget előtérbe állítva, egyértelműen pozícionálja.
Három fő részre tagolható a kötet. Egy rövid reklámtörténet után a csomagolás múltjáról esik szó, majd általánosabb, néhol sajátos példák bemutatásával a csomagolásgrafika, azon belül pedig a tipográfia kerül előtérbe.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!