983540352 983540352
Szerzők

Logótár 2 – 2000 válogatott logó nemzetközileg elismert tervező˜ktő˜l

Logótár 2 – 2000 válogatott logó nemzetközileg elismert tervező˜ktő˜l Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
3.950 Ft
3.160 Ft
Kedvezmény: 20%
Szerző: Catherine Fishel – Bill Gardner
ISBN szám 9789639534964
Ismertető

A könyv bevezetője:

„A LogoLounge.com 2001-es alapításakor első nagy kihívásaink között szerepelt, hogy miként jellemezhetnénk néhány szóban ezt az egyedülálló oldalt. A „logók kereshető, naprakész gyűjteménye” megfogalmazás tűnt a legmegfelelőbbnek. Tisztában voltunk azzal, hogy ez a kifejezés jól összegzi szándékainkat, tartalommal való megtöltése azonban elég félelmetes feladatnak tűnt. Ez egészen addig így volt, amíg el nem kezdtük terveinket megosztani más grafikusokkal és barátainkkal a világ minden tájáról.
A LogoLounge.com híre úgy terjedt, mint a tűzvész, az oldal eleinte alig tudott megbirkózni a forgalommal. úgy tűnik, a világon tényleg mindenki összeköthető egy hét személyből álló ismeretségi lánccal, mert bármely két tervező kapcsolatba hozható egymással három közbülső tag révén. Az oldal demokratikus jellege nyilvánvalóvá vált. A tagságunk egyszerre volt a „ki kicsoda?” és az „ő meg kicsoda?” keveréke. Jelenlegi több ezernyi felhasználónk nemzetiség tekintetében a lehető legváltozatosabb képet mutatja.
Minden nap újabb meglepetéseket tartogat számunkra: egy nemzetközi hajótársaság új logója után egy kikötő számára készített nagyszerű arculattervet kapunk; egy napa-völgyi borászat arculata mellett egy toszkán pincészet logója található. Rögtön nyilvánvalóvá válik, hogy a nagyszerű logóötletek nem szorulnak egyetlen cég vagy ország keretei közé.
Jelen pillanatban több mint 65 000 logóra lehet rákeresni a LogoLounge.com weboldalon, ezek közül választottuk ki a könyvben bemutatott példákat. A nyolc tagból álló nagy tekintélyű nemzetközi zsűri a Logótár első kiadása óta közreadott több mint tizenegyezer logót értékelte.
E könyv 2000 kiválasztott logót mutat be, melyeket a könnyebb áttekinthetőség érdekében kategorizáltunk. Ezzel a könyvvel azt is megtehetjük, hogy regiszráljuk magunkat a www.logolounge.com/ book2 oldalon, és így tervezőre, megrendelőre, iparágra, logótípusra vagy egy kulcsszóra rákeresve könnyen eligazodunk a logók között.
A célunk az, hogy egyszerre inspiráljuk és tanítsuk az érdeklődőket anélkül, hogy kimerítenénk őket (vagy öntapadós jegyzettömbkészletüket). A LogoLounge.com és a könyv a nyomtatás és a web igazi keveréke: kedvünkre lapozgathatjuk, vagy végezhetünk gyors, intuitív keresést. Nagyon reméljük, hogy a könyv segítségével több idő jut arra, amit igazán szeretünk, a tervezésre.”
Bill Gardner és Cathy Fishel

A könyv angol nyelvű oldalakat tartalmaz.

A sorozat kötetei:

Logótár
Logótár 2.
Logótár 3.