983540352 983540352
Szerzők

Catherine Fishel – Bill Gardner

Catharine Fishel vezeti a fő˜ként tervező˜kkel foglalkozó és grafikai tervezéssel kapcsolatos cikkek, írások területére szakosodott Catharine & Sons szerkesztő˜séget. Gyakran publikál a Step Inside Design, a PRINT, az ID és egyéb szakmai kiadványokban. Többek között a Designing for Children, a Minimal Graphics és a Paper Graphics című könyvek szerző˜je.

Bill Gardner a kansasi Gardner Design elnöke. Megrendelő˜i között olyan neves cégek szerepelnek, mint a Bombardier Learjet, Thermos, Nissan, Pepsi, Pizza Hut, Coleman Outdoor, Excel, Cargill Corporation, és dolgozott az 2004. évi Athéni Olimpia számára is. Alkotásait a Communication Arts, a Print, a Graphis és a Modern Művészetek Mőzeuma is bemutatta.
Rendezés:

A zsebkönyv formátumú kiadás az amerikai Rockport kiadó LogoLounge 3 című könyvének tartalmát önti új formába: a kompakt kézikönyv kizárólag a logók bemutatására koncentrál, jól forgatható, hasznos ötletforrás minden, logótervezés iránt érdeklődő grafikus számára.

4.225 Ft 3.380 Ft

A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért nem meglepő, hogy munkájuk során a tervezők folyamatosan új ötleteket keresnek. Ez a zsebkönyv formátumú kiadás az amerikai Rockport Kiadó LogoLounge című könyveinek tartalmát sűríti össze egy kötetbe. A kézikönyv a hosszas leírásokat mellőzve, kizárólag a logók bemutatására koncentrál, jól forgatható hasznos ötletforrás minden, logótervezés iránt érdeklődő grafikus számára.
 

3.950 Ft 3.160 Ft

A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért nem meglepő, hogy munkájuk során a tervezők folyamatosan új ötleteket keresnek. Ebben a kettes számő kötetben az amerikai Rockport Kiadó újabb 2000 színvonalas logót mutat be 21 csoportba rendezve. Jól forgatható hasznos ötletforrás minden, logótervezés iránt érdeklődő grafikus számára.

3.950 Ft 3.160 Ft